اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۲۷۸

اتفاقی عجیب در لیگ یک

اتفاقی عجیب در لیگ یک
اصرار سازمان لیگ به تسویه‌حساب باشگاه ماشین‌سازی بابت بدهی‌هایش باعث شد تا برگزاری بازی این تیم با نفت مسجد سلیمان با تأخیر انجام شود.
۱۵:۳۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

امروز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۴ آغاز شد اما در حالیکه همه بازی‌ها در سایر شهرها در حال برگزاری فود از آغاز بازی ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان خبری نشد و بعد از حدود ۳۰ دقیقه این دیدار آغاز شد.

بعد از پرس‌وجوی در خصوص دلیل این تأخیر مشخص شد که سازمان لیگ روز پنج‌شنبه گذشته به مسئولان باشگاه ماشین‌سازی اعلام کردند در صورتی که بدهی ۴۵۰ میلیون تومانی خود را تسویه نکنند مجوز بازی ۸ بازیکن جدید این تیم صادر نمی‌شود.

مسئولان باشگاه تبریزی نیز در این فاصله باقیمانده تا امروز هرچه تلاش می‌کنند تا مسئولان سازمان لیگ را متقاعد کنند که مجوز بازی بازیکنان را به تسویه بدهی ربط ندهد موفق نمی‌شوند و امروز که قرار بوده بازی آغاز شود تیم ماشین‌سازی فقط ۵ بازیکن برای حضور در ترکیب داشته و پس از رایزنی‌های مسئولان ماشین‌سازی با مهدی تاج رئیس فدراسیون موفق می‌شوند مجوز حضور ۴ بازیکن از بازیکنان جدید خود را دریافت کنند تا بازی برگزار شود.

نکته عجیب دیگر در این مسابقه این است که ناظر بازی اجازه حضور بازیکنان نیم‌فصل اول این تیم را که در ترکیب اصلی نیستند اما کارت بازی دارند روی نیمکت نداده است و تیم ماشین‌سازی بدون بازیکن ذخیره در حال بازی است.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین